Blended teaching and
learning in VET schools

APTAUJU REZULTĀTI, ZIŅOJUMS

PEDAGOGU APTAUJAS REZULTĀTI

Aptaujas mērķis ir noskaidrot pedagogu mācīšanas kvalitāti un izmantotās mācību metodes, pieejas mācību stundās, kā arī noteikt galvenos mācību procesa kvalitāti ietekmējošos faktorus. Aptaujas anketas aizpildīja gan profesionālās izglītības, gan vispārējās vidējās izglītības pedagogi. Anketēšanas laikā iegūtā informācija bija izmantota anonīmu, vispārīgu datu iegūšanai.

 ValstsProfessionālā izglītības iestādeAptaujas rezultāti
Latvija PIKC „Rīgas Valsts tehnikums” skatīt šeit
Igaunija Ida-Virumaa Training Vocation Center skatīt šeit
Lietuva VILNIUS JERUSALEM LABOR MARKET TRAINING CENTRE skatīt šeit
Slovēnija IC Piramida Maribor skatīt šeit
Grieķija EPIMORFOTIKI KILKIS MONOPROSOPI E.P.E. skatīt šeit

 

AUDZĒKŅU APTAUJAS REZULTĀTI

Aptaujas mērķis ir izvērtēt profesionālās izglītības satura praktisko lietojumu un audzēkņu iespējamo sniegumu. Aptaujas anketas aizpildīja no 17 līdz 20 gadus vecu audzēkņi no profesionālās izglītības iestādēm un pieagušie izglītojamie, galvenokārt,vecuma grupā no 30-45 gadiem. Anketēšanas laikā iegūtā informācija tika izmantota anonīmu, vispārīgu datu iegūšanai.

 ValstsProfessionālā izglītības iestādeAptaujas rezultāti
Latvija PIKC „Rīgas Valsts tehnikums” skatīt šeit 
Igaunija Ida-Virumaa Training Vocation Center skatīt šeit
Lietuva VILNIUS JERUSALEM LABOR MARKET TRAINING CENTRE skatīt šeit
Slovēnija IC Piramida Maribor skatīt šeit
Grieķija EPIMORFOTIKI KILKIS MONOPROSOPI E.P.E. skatīt šeit

Ziņojums

Ziņojumu skatīt šeit.

ROKASGRĀMATA

Rokasgrāmatu skatīt šeit.




Lietotāja rokasgrāmata
1. daļa "Digitālie rīki, metodes un platformas"
2. daļa "Efektīvākās klātienes mācību metodes"
3. daļa "Kvalitatīvs izglītības process un studentu sniegums"