APTAUJU REZULTĀTI, ZIŅOJUMS
PEDAGOGU APTAUJAS REZULTĀTI
Aptaujas mērķis ir noskaidrot pedagogu mācīšanas kvalitāti un izmantotās mācību metodes, pieejas mācību stundās, kā arī noteikt galvenos mācību procesa kvalitāti ietekmējošos faktorus. Aptaujas anketas aizpildīja gan profesionālās izglītības, gan vispārējās vidējās izglītības pedagogi. Anketēšanas laikā iegūtā informācija bija izmantota anonīmu, vispārīgu datu iegūšanai.
Valsts | Professionālā izglītības iestāde | Aptaujas rezultāti | |
---|---|---|---|
Latvija | PIKC „Rīgas Valsts tehnikums” | skatīt šeit | |
Igaunija | Ida-Virumaa Training Vocation Center | skatīt šeit | |
Lietuva | VILNIUS JERUSALEM LABOR MARKET TRAINING CENTRE | skatīt šeit | |
Slovēnija | IC Piramida Maribor | skatīt šeit | |
Grieķija | EPIMORFOTIKI KILKIS MONOPROSOPI E.P.E. | skatīt šeit |
AUDZĒKŅU APTAUJAS REZULTĀTI
Aptaujas mērķis ir izvērtēt profesionālās izglītības satura praktisko lietojumu un audzēkņu iespējamo sniegumu. Aptaujas anketas aizpildīja no 17 līdz 20 gadus vecu audzēkņi no profesionālās izglītības iestādēm un pieagušie izglītojamie, galvenokārt,vecuma grupā no 30-45 gadiem. Anketēšanas laikā iegūtā informācija tika izmantota anonīmu, vispārīgu datu iegūšanai.
Valsts | Professionālā izglītības iestāde | Aptaujas rezultāti | |
---|---|---|---|
Latvija | PIKC „Rīgas Valsts tehnikums” | skatīt šeit | |
Igaunija | Ida-Virumaa Training Vocation Center | skatīt šeit | |
Lietuva | VILNIUS JERUSALEM LABOR MARKET TRAINING CENTRE | skatīt šeit | |
Slovēnija | IC Piramida Maribor | skatīt šeit | |
Grieķija | EPIMORFOTIKI KILKIS MONOPROSOPI E.P.E. | skatīt šeit |
Ziņojums
ROKASGRĀMATA
Lietotāja rokasgrāmata | ||||||
1. daļa "Digitālie rīki, metodes un platformas" | ||||||
2. daļa "Efektīvākās klātienes mācību metodes" | ||||||
3. daļa "Kvalitatīvs izglītības process un studentu sniegums" |